Кошик
727 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення для товарів належної якості Протягом 14-ти днів після отримання товару покупцем Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що: - товар не має слідів використання. - товар повністю зберіг товарний вигляд; - товар укомплектований, збережені всі ярлики, плівки і заводське маркування. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер +380993781414 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта. Дані для відправлення товару: • Відділення Нової Пошти №19 м. Полтава • ПП Профмедмаркет, номер телефону +38(050)0464370 - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на вайбер або телеграм +380993781414 - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Послуги перевізників відбуваються за рахунок Покупця. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну. ________________________________________ Умови повернення для товарів неналежної якості Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. Процедура повернення товару Неналежної якості: -зателефонуйте на номер +380993781414 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта. Дані для відправлення товару: • Відділення Нової Пошти №19 м. Полтава • ПП Профмедмаркет, номер телефону +38(050)0464370 -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів на вайбер або телеграм +380993781414 -після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Послуги перевізників за переказ грошей відбуваються за рахунок Продавця. Повернення коштів здійснюється після отримання товару продавцем протягом 3х робочих днів.. Повернення коштів здійснюється на картку вашого банку згідно наданих реквізитів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner